MyNet

  • Úhrady ľahko & rýchlo
  • Prispôsobuje sa vašim potrebám
  • Využívajte MyNet na všetkých zariadeniach

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk

Váš MyNet ako a kedy potrebujete:

Bezpečný MyNet je teraz ešte bezpečnejší. Okrem užívateľského čísla a PIN sa odteraz každých 90 dní zobrazí výzva na potvrdenie prihlásenia cez BKS Security App. Viac informácií nájdete tu.
Jednoduchý & rýchly Vykonávajte svoje platby teraz ešte jednoduchšie a rýchlejšie.
Prehľadný Usporiadajte si svoj MyNet podľa vlastných predstáv. Vy rozhodujete, ktoré informácie sú pre vás dôležité. Všetky svoje produkty nájdete vo finančnom prehľade a môžete o nich zobraziť podrobnosti.
Zabezpečená komunikácia Neváhajte nás kontaktovať. Na bezpečnú komunikáciu využívajte E-Box - svoju online bankingovú schránku.
Flexibilný a moderný MyNet funguje na všetkých bežných typoch zariadení (počítače, tablety, smartfóny).

MyNet funguje na všetkých bežných typoch zariadení (stolové počítače, prenosné počítače, tablety a smartfóny).

Pre využívanie služby MyNet potrebujete vhodné koncové zariadenie:

  • Windows od Windows Vista
  • Zariadenie Android od verzie 2.3. (Operačný systém Google)
  • Mac (Apple PC)
  • Zariadenie iOS (smartfón operačného systému Apple)

a najnovší prehliadač (Internet Explorer, Edge, Google Chrome, Firefox, Safari, Opera a pod.).

MyNet sa vyznačuje najvyšším možným šifrovaním:

  • Prihlásenie pomocou vášho užívateľského čísla a PIN.
  • Úhrady podpisujete pomocou BKS Security App.
  • MyNet je chránený šifrovaním TLS 1.2.

Ak sa chcete prihlásiť do MyNet-u, zadajte svoje „Užívateľské číslo“ a „PIN“ a potvrďte kliknutím na „Ďalej“.

Ak sa chcete odhlásiť z MyNet-u, kliknite na „Odhlásenie“ v ľavom hornom rohu obrazovky. Časovač zobrazuje čas zostávajúci do automatického odhlásenia.

Najprv je nevyhnutné aby ste si stiahli do svojho koncového zariadenia (smartfón, tablet alebo PC) aplikáciu pre podpisovanie príkazov - BKS Security App. Aplikáciu si môžete stiahnuť cez App Store (iOS), Obchod Play (Android) alebo cez naše webové sídlo. Zaregistrujte sa v aplikácii pomocou vášho užívateľského čísla a aktivačného kódu a zvoľte si svoje PIN pre prihlasovanie do BKS Security App.

Keď ste úspešne prihlásený v BKS Security App, otvorte na svojom počítači prihlasovaciu stránku do online bankingu. Stránku môžete otvoriť cez naše webové sídlo www.bksbank.sk kliknutím na „Login“ alebo priamo cez link: www.bksbank-online.sk.

Kliknite na „Prvé prihlásenie“. V prvom kroku zadajte do políčka „Užívateľské číslo“ svoje užívateľské číslo a kliknite na „Ďalej“. Užívateľské číslo nájdete v dokumente Podmienky používania služby MyNet, ktorý ste dostali od nás. Svoje užívateľské číslo potvrďte v BKS Security App.

V druhom kroku sa vám zobrazí navrhovaný PIN. Môžete prijať navrhovaný PIN alebo si zadať nový PIN (od 4 do 20 znakov). Kliknite na „Ďalej“ a potvrďte zvolený PIN v Security App. Zvolený PIN si zapamätajte, budete sa pomocou neho prihlasovať do svojho online bankingu.

V treťom kroku kliknite na „Prihlásenie“. Úspešne ste sa prihlásili do online bankingu.

V MyNet-e nie je možné zrušiť už potvrdenú úhradu. Výnimkou je úhrada splatná v budúcnosti. Tú je možné zrušiť najneskôr jeden deň pred dátumom splatnosti.

Kliknite na „Nový príkaz“. Systém vyhodnotí podľa údajov, ktoré zadáte o účte príjemcu, či chcete uskutočniť SEPA-úhradu alebo cezhraničnú úhradu a zobrazí požadované polia.

Na hornej lište kliknite na „Kontakt na poradcu“ a potom na tlačidlo „Nová správa“. Tu môžete napísať správu svojmu poradcovi a tiež mu bezpečným spôsobom odoslať dokumenty.

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk