Rýchla pomoc pomocou nástroja na vzdialenú údržbu "FastViewer"

Pomocou nášho nástroja na vzdialenú správu k nám môžeme preniesť obsah vašej obrazovky prostredníctvom zabezpečeného online pripojenia a pomôcť vám pri analýze problémov a zodpovedaní otázok týkajúcich sa vášho internetového bankovníctva. Vzdialená údržba sa vykonáva len s vaším výslovným súhlasom.

Postup
1.

Stiahnutie a spustenie nástroja na vzdialenú údržbu

Nástroj na vzdialenú údržbu spustíte stiahnutím nástroja na vzdialenú údržbu ako súboru ZIP alebo EXE v časti Na stiahnutie.

2.

Zavolajte na stredisko služieb zákazníkom

Zavolajte do Centra služieb zákazníkom BKS Bank.

3.

Udeľte súhlas

Teraz sa zobrazí informačné okno (disclaimer) s podrobnejšími informáciami o nástroji vzdialenej údržby. Ak potvrdíte vyhlásenie o odmietnutí zodpovednosti tlačidlom "Súhlasím", zadajte číslo relácie, ktoré dostanete od BKS Bank telefonicky, a kliknite na "Pripojiť".

4.

Povolenie diaľkového ovládania

Ak si želáte, aby náš špecialista na Internet banking ovládal váš účet na diaľku, udeľte mu, prosím, výslovné povolenie samostatne.

Bezpečnosť

  • Pripojenie sa uskutočňuje prostredníctvom 256-bitového šifrovaného internetového pripojenia.

  • V počítači nie sú nainštalované žiadne programy tretích strán.

  • Nie je možné, aby náš špecialista na Internetbanking videl vašu obrazovku bez vášho výslovného súhlasu.

  • Vy sami so svojím súhlasom rozhodujete o tom, či špecialista Internetbankingu môže pracovať na vašom počítači.

  • Nie je možné nepozorovane a bez povolenia odstraňovať údaje z vášho počítača.

  • Reláciu vzdialenej správy môžete kedykoľvek ukončiť.

Ako Vám môžeme pomôcť?

Náš Klientsky servis Vám ochotne pomôže. Sme Vám k dispozícii Po-Pi 09:00 - 16:00 hod.