BizzNet – online banking pre vaše podnikanie

  • Urobte zo svojho online bankingu pobočku otvorenú 24 hodín denne
  • Informujte sa o svojich financiách online
  • Oddeľte svoje súkromné účty od firemných
  • Špeciálne platobné funkcie pre spoločnosti
  • Využívajte svoj BizzNet vždy a všade kde potrebujete

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk

  • Stačí jedno prihlásenie pre prístup na súkromné a firemné účty.
  • Usporiadajte svoj BizzNet podľa vlastných potrieb. Vy rozhodujete, ktoré informácie sú pre vás dôležité. Získajte prehľad o svojich produktoch a informujte sa o podrobnostiach.
  • Pohodlne importujte súbory zo svojho firemného účtovníctva alebo exportujte potrebné dáta.
  • Používaním hromadných príkazov ušetríte čas.
  • BizzNet funguje s modernou a bezpečnou autorizačnou procedúrou.

BizzNet funguje na všetkých bežných typoch zariadení (stolové počítače, prenosné počítače, tablety a smartfóny).

Pre využívanie služby BizzNet potrebujete vhodné koncové zariadenie:

  • Windows od Windows Vista
  • Zariadenie Android od verzie 2.3. (Operačný systém Google)
  • Mac (Apple PC)
  • Zariadenie iOS (smartfón operačného systému Apple)
  • a najnovší prehliadač (Internet Explorer, Edge, Google Chrome, Firefox, Safari, Opera a pod.).

BizzNet sa vyznačuje najvyšším možným šifrovaním:

  • Prihlásenie pomocou vášho užívateľského čísla a PIN.
  • Úhrady podpisujete pomocou BKS Security App.
  • BizzNet je chránený šifrovaním TLS 1.2.

BizzNet je teraz ešte bezpečnejší. Okrem užívateľského čísla a PIN sa odteraz každých 90 dní zobrazí výzva na potvrdenie prihlásenia cez BKS Security App. Viac informácií nájdete tu.

Ak sa chcete prihlásiť do BizzNet-u, zadajte svoje „Užívateľské číslo“ a „PIN“ a potvrďte kliknutím na „Ďalej“.

Ak sa chcete odhlásiť z BizzNet-u, kliknite na „Odhlásenie“ v ľavom hornom rohu obrazovky. Časovač zobrazuje čas zostávajúci do automatického odhlásenia.

Portál, v ktorom sa práve nachádzate, je uvedený na hornej lište naľavo od položky „Kontakt na poradcu“. Kliknutím na názov portálu sa zobrazia všetky integrované portály. Tu sa môžete jednoducho prepnúť na jeden z uvedených portálov.

Pri exportovaní súborov vyberte časové obdobie, formát (MT940 alebo camt053), IBAN/číslo účtu a individuálny alebo súhrnný súbor. Súhrnný súbor je možný iba vo formáte MT940. Po stlačení tlačidla „Použiť“ sa pod maskou exportu zobrazí zoznam všetkých elektronických výpisov. Z tohto zoznamu môžete požadované elektronické výpisy z účtu vybrať pomocou checkboxu. Pomocou tlačidla „Exportovať“ sa údaje v požadovanom formáte stiahnu spätne až za 100 dní.

Importovaný súbor úhrad nie je možné meniť. Úhrady obsiahnuté v súbore budú po podpísaní príkazu spoločne odoslané na spracovanie.

Pri kolektívnom podpisovaní musia platobné príkazy podpísať dvaja užívatelia s príslušnými podpisovými oprávneniami. Po podpísaní príkazu prvým užívateľom sa zobrazí informácia o potrebe druhého podpisu a príkaz sa presunie medzi „Otvorené platobné príkazy“. Tam ju môže podpísať druhý užívateľ.

Na hornej lište kliknite na „Kontakt na poradcu“ a potom na tlačidlo „Nová správa“. Tu môžete napísať správu svojmu poradcovi a tiež mu bezpečným spôsobom odoslať dokumenty.

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk