BKS Security

Ľahká, rýchla a bezpečná autorizácia príkazov.

  • Vysoký bezpečnostný štandard
  • Silná dvojfaktorová autentifikácia
  • Optimalizované pre smartfóny, tablety a počítače

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk

Môžete si stiahnuť BKS Security cez Apple App Store, Google Play Store ako aj pre Windows a Mac.


PC verzia pre Windows:

Icon Security App

Určené od Windows 7, 32 a 64 Bit 

Stiahnuť BKS Security pre Windows

PC verzia pre MacOS:

Určené od MacOS 10.12 po 10.14

Stiahnuť BKS Security pre MacOS


iOS App:

Icon iOS

Smartfón s operačným systémom iOS (od 10.3)

Stiahnuť BKS Security pre iOS

Android App:

Icon Android Store

Smartfón s operačným systémom Android (od 5.0)

Stiahnuť BKS Security pre Android

Pre prihlásenie a podpisovanie príkazov používame autentifikáciu (BKS Security), ktorá zaisťuje maximálnu bezpečnosť pri využívaní služby MyNet a BizzNet. Okrem užívateľského čísla a PIN sa odteraz každých 90 dní zobrazí výzva na potvrdenie prihlásenia cez BKS Security App. Viac informácií nájdete tu.

Prečo existuje nová autorizačná procedúra?

  • BKS Security je nová autorizačná procedúra, ktorá spĺňa nové regulačné požiadavky EÚ!

Možnosti použitia

  • Používate viac smartfónov, tabletov alebo počítačov? Teraz si môžete za účelom autorizácie zaregistrovať vo svojom online bankingu viacero zariadení. Pri každom príkaze sa môžete rozhodnúť, ktorým zariadením ho podpíšete.
  • Ideálne pre páry & rodiny. Členovia rodiny môžu využívať jeden smartfón, tablet alebo počítač na podpisovanie príkazov, pričom každý člen rodiny zadáva vlastný PIN / FaceID / Fingerprint.
  • Transakcie ľahko, rýchlo a bezpečne, pohodlne cez smartfón, tablet alebo počítač.

Bezpečnosť

Dvojnásobné zabezpečenie prostredníctvom dvoch samostatných prvkov.

  • Technické prepojenie BKS Security na váš smartfón, tablet alebo PC a vaše užívateľské číslo (prvok vlastníctva – niečo, čo má len používateľ)
  • Zabezpečený prístup do BKS Security pomocou voľne nastaviteľného PIN kódu (prvok poznatku – niečo, čo vie len používateľ)

Regulačné požiadavky

  • Tieto dva od seba oddelené prvky Security App spolu tvoria silnú dvojfaktorovú autentifikáciu, ako to vyžaduje smernica PSD2 (smernica o platobných službách Payments Service Directive 2), RTS (regulačné technické normy) a SCA (silná autentifikácia zákazníkov).

Užívateľské číslo MyNet / BizzNet

  • Aby ste mohli používať BKS Security potrebujete prístup do MyNet / BizzNet.

Smartfón so systémom Android alebo iOS

  • Android od verzie 5.0. kompatibilné so smartfónmi a tabletmi.
  • iOS od verzie 10.0. kompatibilné s iPhone a iPad.
  • Internetové pripojenie vášho koncového zariadenia (smartfón / tablet / počítač).

Windows PC alebo MacOS

  • Určené od Windows 7, 32 a 64 bit
  • Určené od MacOS 10.11 po 10.14

Nainštalujte si do svojho nového zariadenia aplikáciu Security App stiahnutím z Obchodu Google Play alebo Apple App Store. Prosím aktivujte si nové zariadenie ešte PRED likvidáciou starého zariadenia.

PRED výmenou smartfónu:

  • Prihláste sa do MyNet / BizzNet a v časti "Nastavenia" si pomocou funcie "Pridať nové zariadenie" vygenerujte nový kód QR. Požiadavku na vygenerovanie nového QR-kódu pre registráciu nového smartfónu je nutné podpísať cez Security App, ktorá je nainštalovaná v starom smartfóne. Nový QR-kód potom použite na aktiváciu Security App vo svojom novom smartfóne. Následne môžete zo svojho starého smartfónu Security App odstrániť.
  • Nový QR-kód môžete získať aj na jednej z našich pobočiek. Nový QR-kód potom použite na aktiváciu Security App vo svojom novom smartfóne. Následne môžete zo svojho starého smartfónu Security App odstrániť.
  • Napokon môžete v MyNet / BizzNet v časti "Nastavenia" staré zariadenie odstrániť.

Upozornenie: Bez vášho užívateľského čísla pre MyNet/BizzNet a PIN kódu (poprípade odtlačku prsta, FaceID) pre prihlásenie do BSK Security nemôže nikto použiť Security App na autorizáciu. Na svojom novom smartfóne musíte nainštalovať a aktivovať BKS Security. Na to budete potrebovať nový QR kód, ktorý dostanete v každej pobočke BKS Bank. Po úspešnej aktivácii vymažte stratené/ukradnuté zariadenie v MyNet/BizzNet v časti Nastavenia.

Jedna osoba, niekoľko smartfónov

  • Security App môžete aktivovať na na viacerých zariadeniach, takže sa neviažete na jedno zariadenie. Na to potrebujete ďalší QR kód, ktorý si môžete vytvoriť priamo v MyNet / BizzNet v časti Nastavenia.

Viacej osôb, jedna Security App

  • Ideálne pre rodiny a páry. Do jednej Security App je možné pridať viac užívateľských čísel. Každý užívateľ používa svoje užívateľské číslo a PIN. Prihláste sa do MyNet/BizzNet, v časti „Nastavenia” kliknite na „Pridať nové zariadenie” a postupujte podľa pokynov.

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk