Vzdialená podpora

Vzdialená podpora – rýchla pomoc prostredníctvom aplikácie „Chatvizor“

Pomocou nástroja vzdialenej podpory môžeme nahliadnuť na obrazovku Vášho počítača a rýchlejšie analyzovať problém a zodpovedať otázky ohľadom elektronického bankovníctva. Komunikácia prebieha cez zabezpečené spojenie.

Dohodnúť stretnutie

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk

  1. Ak potrebujete pomoc pri riešení problému, volajte klientský servis.
  2. Spustite aplikáciu kliknutím na odkaz "Vzdialená podpora" na hlavnej stránke internet bankingu.
  3. Objaví sa informačné okno (disclaimer) s bližšími informáciami o zdieľaní plochy. Na pravej strane sa zobrazí unikátne číslo pre toto konkrétne spojenie, ktoré oznámite telefonicky podpore.  Vaša obrazovka sa týmto zobrazí aj pracovníkovi podpory elektronického bankovníctva. 
  4. Ak si želáte, aby mal pracovník podpory elektronického bankovníctva aktívny vzdialený prístup na Váš počítač, je potrebné, aby ste na to udelili mimoriadny súhlas kliknutím na položku v menu na pravej strane obrazovky.
  • Spojenie je zabezpečené v súlade s najvyššími bezpečnostnými štandardmi 256-bitovým šifrovaním.
  • Na Vašom PC nebudú inštalované žiadne programy.
  • Bez Vášho výslovného súhlasu nemôže pracovník podpory elektronického bankovníctva vidieť dáta na Vašej obrazovke.
  • Udelením mimoriadneho súhlasu sami rozhodnete, či môže mať pracovník elektronického bankovníctva aktívny prístup k Vášmu PC a pracovať na Vašom počítači.
  • Nie je možné nepozorovane a neoprávnene odstraňovať z Vášho PC žiadne dáta.
  • Spojenie môžete hocikedy ukončiť.
Dohodnúť stretnutie

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk