Vzdialená podpora

Vzdialená podpora – rýchla pomoc prostredníctvom aplikácie „FastViewer“

Pomocou nástroja vzdialenej podpory môžeme nahliadnuť na obrazovku Vášho počítača a rýchlejšie analyzovať problém a zodpovedať otázky ohľadom elektronického bankovníctva. Komunikácia prebieha cez zabezpečené spojenie.

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk

  1. Ak potrebujete pomoc pri riešení problému, volajte klientský servis.
  2. Spustite aplikáciu kliknutím na odkaz Nástroj vzdialenej podpory ako EXE-súbor Download alebo na odkaz Nástroj vzdialenej podpory ako ZIP-súbor Download.
  3. Objaví sa informačné okno (disclaimer) s bližšími informáciami o aplikácii vzdialenej podpory. Keď okno potvrdíte stlačením „Agree“, spustená aplikácia Vás vyzve na zadanie čísla spojenia (Session ID). Zadajte číslo spojenia, ktoré Vám telefonicky oznámi pracovník podpory elektronického bankovníctva a stlačte „Start Session“. Vaša obrazovka sa týmto zobrazí aj pracovníkovi podpory elektronického bankovníctva.
  4. Ak si želáte, aby mal pracovník podpory elektronického bankovníctva aktívny vzdialený prístup na Váš počítač, je potrebné, aby ste na to udelili mimoriadny súhlas.
  • Spojenie je zabezpečené v súlade s najvyššími bezpečnostnými štandardmi 256-bitovým šifrovaním.
  • Na Vašom PC nebudú inštalované žiadne programy.
  • Bez Vášho výslovného súhlasu nemôže pracovník podpory elektronického bankovníctva vidieť dáta na Vašej obrazovke.
  • Udelením mimoriadneho súhlasu sami rozhodnete, či môže mať pracovník elektronického bankovníctva aktívny prístup k Vášmu PC a pracovať na Vašom počítači.
  • Nie je možné nepozorovane a neoprávnene odstraňovať z Vášho PC žiadne dáta.
  • Spojenie môžete hocikedy ukončiť.

Využite náš klientský servis! Po.-Pi. 9:00-16:00 hod.

+421 2 3232 3000

Napíšte nám

onlinebanking@bksbank.sk